П`ятниця, 03.29.2024, 1:05 PM
Вітаю Вас, Гість

Методична сторінка

    Методична робота- це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми.

     Система методичної роботи в дошкільному навчальному закладі будується таким чином, щоб створити належні умови для підвищення професійної майстерності кожного педагогічного працівника  і планується за трьома напрямками: підвищення педагогічної  майстерності,удосконалення професійної творчості, самоосвіта. У роботі з педагогами  використовуються колективні та індивідуальні форми організації методичної роботи.Організація методичної роботи з педагогічними кадрами має діагностично - прогностичний характер.

     Враховуючи  вимоги оновленого Базового компонента дошкільної освіти, програми розвитку дитини “Українське дошкілля” перспективи розвитку дошкільного навчального закладу, недоліки  в роботі минулого навчального року, педагогічний колектив спрямовує свою роботу на вирішення науково- методичної проблеми :

Методична проблема 2020-2021 н.р., над якою працює педагогічний колектив ДНЗ:

« Забезпечення  компетентнісного та ціннісного  розвитку дитини на засадах впровадження інноваційних  освітніх технологій  та педагогіки партнерства» ( ІІ рік)

Завдання на навчальний 2020-2021 н.р.

1. Спрямувати роботу педагогічного колектву  з валеологічної освіти та фізичного виховання дошкільнят у світлі завдань освітньої лінії «Особистість дитини» БКДО через створення сучасного розвивального середовища,формування ціннісного ставлення до свого здоров’я . 

2. Продовжити роботу щодо осучаснення освітнього процесу, спрямованого на реалізацію завдань БКДО, наступності в роботі ЗДО та школи в умовах реалізації Концепції НУШ.

3. Продовжити роботу щодо формування компетентностей  через  забезпечення інтегрованого (тематичного та діяльнісного)  підходу до організації освітнього процесу на засадах  STREAM-технології, створення умов для забезпечення діяльнісного підходу до розвитку логіко-математичної компетентності дошкільників;

   Зміст методичної  роботи  в дошкільному  навчальному закладі будується на основі державних документів про освіту, науково- педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок психолого- педагогічної літератури, інструктивно- методичних матеріалів з проблем організації методичної  роботи,  інформації про  передовий педагогічний досвід.

     Велика увага приділяється спрямуванню зусиль педагогічного колективу на реалізацію сучасного особистісно- орієнтованого підходу до  дітей, який  передбачає формування у дитини  здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість.

     У освітньо- виховному процесі педагогами використовуються наступні форми організації дітей: організована навчально- розвивальна діяльність, організована та самостійна діяльність дітей ( художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька, індивідуальна робота по всіх розділах програми, спостереження, екскурсії, свята та розваги, гуртки тощо).

    Впроваджуючи  інноваційні технології в практику роботи  з дітьми педагоги  проводять тематичні, комплексні, комбіновані інтегровані,домінантні, сюжетно-динамічні заняття в залежності від завдань розвитку, обраного напрямку, що забезпечує високу продуктивність діяльності дітей.

    Організована освітньо-розвивальна діяльність планується в першу половину дня.

    Розподіл освітньо-розвивальної діяльності складемо з урахуванням домінуючого навантаження на дитину ( психологічного,фізичного, емоційного), передбачено раціональність чергування видів діяльності, зокрема: розумової, рухової, та практично – прикладної.

     При організації освітньо- виховного процесу вихователі використовують велику кількість ілюстративного  наочного матеріалу ( картини,таблиці), розвиваючих та дидактичних ігор, задіюють можливості розвивального предметного середовища групових приміщень.

    Аналіз роботи вихователів та діяльності дітей свідчать про те, що вихователі дошкільного закладу володіють  ефективними засобами впливу на дітей, забезпечують розвивальний характер навчання,високий рівень розумової активності дітей, формування стійких навичок, умінь і знань. Діти під час навчально- розвивальної діяльності розкуті, емоційні, сприймають і втрішують різноманітні пізнавальні та проблемні завдання, активно відповідають на запитання, можуть самостійно робити висновки та узагальнення, висловлюють свої судження.