1:43 PM Бінарне заняття з розвитку мовлення | |
Бінарне заняття з розвитку мовлення 17 лютого 2017 року вчитель-логопед логопедичного пункту управління освіти Федуліна Т. В. та вихователь старшої групи ДНЗ № 14 Дахно Т. П. провели для колег бінарне заняття з розвитку мовлення, ознайомлення з природою з елементами казкотерапії в старшій групі за твором В.О.Сухомлинського « Як білочка дятла врятувала » . Під час заняття вихованці старшої дошкільної групи, які відвідують логопедичні заняття , вчилися готувати артикуляційний апарат до постановки звуків, проводити дихальну, пальчикову гімнастику, проводити роботу над розвитком діалогічного і монологічного мовлення, здатність слухати і чути дорослого, організовувати свою діяльність, взаємодіючи з оточуючими, розширювати та закріплювати знання дітей про зимові явища, зимуючих птахів, їх особливості та способи пристосування до умов життя у зимовий період, організовувати дослідницько - пошукову роботу для стимулювання пізнавальної діяльності дитини . Одна з найгостріших проблем сьогодення-розвиток психоемоційної та пізнавальної сфер дошкільників. Щорічно зростає кількість дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Тому дієвим засобом розв’язання цієї проблеми ми пропонуємо бінарне заняття, яке проводять разом педагог і логопед, забезпечуючи дітям одночасно педагогічну та логопедичну корекцію. На сьогодні проблема мовленнєвої підготовки дітей старшого дошкільного віку залишається однією з найактуальніших у психології, педагогіці та логопедії. Основне завдання корекційного впливу - навчити дітей з мовленнєвими порушеннями складно й послідовно, граматично й фонетично правильно викладати свої думки, розповідати про події з навколишнього життя. Це має важливе значення для спілкування з дорослими й дітьми, формування особистісних якостей.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |